30.09.2010

Hanim kos, Vimeo'yu kapatmislar!!!

Ya seviyorum, kimsenin zoruyla terketmem diyorum ama cok kalles bir yer olmaya basladi burasi. Cidden diyorum; onu kapat, su filmi makasla... Adami zorla kanun disi islere tesvik ediyorlar.

Neden kapattilar vimeo'yu bilmiyorum ve ilgilenmiyorum da. Yine osuruktan bir sebep yuzundendir kesin ve isin icinde Ataturk vardir mutlaka.

Bir akli evvelin sacmalamasi yuzunden tum siteye ceza kesmenin mantigi nedir? Anlamakta gucluk cekgitim bir nokta bu, bir digeri de Vimeo'nun cok mu bir tarafinda?
Eminim yetkilileri sevinmislerdir; ne de olsa bu tip sitelerde yorumlar uzerinden kavga etme basarisini gosterebilmis yegane millet bizimkisi.

Zaten sansur de neymis? Devlet el koymazsa vatandasim el koyuyor olaya; gecen haftaki sergi olaylarinda oldugu gibi.. Ama abartilacak bir sey yok, Turkiye'de her insanin hayat tarzi guvence altinda ne de olsa. RTE oyle dedi ya!

Isin daha da komigi adam olayin vehametinden cok, konunun referanduma baglanmasina takildi tam tersi olmasi gerekirken. Kasimpasalim eline aldi masasini, konusana vuruyor masallah.
Ne zaman bu kadar fasist oldu bu insanlar, ne zaman cifte kavrulmus azinlik oldum ben bilemiyorum.
Ama bildigim tek bir sey varsa o da Ataturk'un cok erken terk-i diyar eyledigidir.Bir ummeti devlete dondurmek icin 15 yil cok kisa bir sure ne yazik ki.

Tophane'de acilan sergiler sirasinda yasanan olaylar icin bu muhtesem link'e lutfen tiklayiniz. Tiklayiniz ki sade vatandasin aklindan neler geciyor gorunuz:
http://tophanehaber.com/goster.asp?nereye=yazioku&ID=134

Ne diyelim allah sonumuzu hayretsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder