3.06.2010

YOKLUGUNDA HIC KITAP OKUMADIM

Onun yerine twitter'a uye oldum, kendime internet sitesi yaptim, facebook'ta isim icin grup kurdum... Kendim icin buyuk, moda dunyasi icin kucuk adimlar attim anlayacagin.

Ama butun bunlari neden yaptim bir sor. Hayir hayiiiir, halkla iliskiler, tanitim gibi her sektorun uygulamasi gereken taktikler yuzunden degil, tamamen asosyalligimden yaptim.

Yeni insanlarla tanismayi beceremem ben, becersem de bir cogunun yaninda rahat hissedemem kendimi. Hele reklam, yaptiklarimi insanlara gosterme, hahah sacmalama kuzen!! Bir tutam guvensizlik, 250 gram da yabanilik var bende. 150'lik efexor az da olsa kirdi bunlari ama insan kolay kolay degisemiyor.
Bu sosyal aglar cok yardimci oldu markami tanitmamda. Oturdugum yerden kimselere yuzumu gostermeden, karsilikli olsak elimi kolumu koyacak yer bulamayacagimi belli etmeden insanlari ekledim listeme, inanmazsin onlar da beni ekledi. Bir kac populer insan beni bloglarina bile konu yapti. O sayede sanal camiada unum daha da yayildi, internet uzerinden satis bile yaptim.

Bizim gibi insan iliskileri ozurlusu insanlar icin bicilmis kaptan bu kuslu sosyal ag. Agabeyim soylemisti aynisini; buyuk sozu dinledim muradima erdim.

Su anda icim icime sigmiyor; web sitemin adresini yazmak istiyorum, anonim reklamin tadini aldim ya... Ama yapamam, kimligimi ifsa edemem :) Belki kendi becerilerinle bulursun, kim bilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder