3.08.2011

SAPIK MISINIZ CANIM KARDESIM?

Blog'a yazi yazmaya baslamamin hikayesi vardi bir tane. Hani basta cok kastim da sonra da saldim gittim falan filan.
Neyse yazi yazmaya basladigim zamanlar bir de sayac yerlestirdim hatta onu da ayri bir post ile ilan etmistim, okuduysaniz bilirsiniz shhh :)
Sayacin gorevi belli; giren okuyan var mi, ne kadar ezigim gibilerinden sorularima cevap vermek.

O sayacin siteye giren cikanin nerden geldigine ve nereye gittigine dair bilgi verme ozelligi var. Yani birisi kazraa mi girmis, bir linkten mi gelmis yoksa MS ile ilgili bir sey mi ariyormus hepsini gorebilmek mumkun.

Kac zamandir bu ozelligi kullanmamistim, bugun bir bakayim dedim; karsima cikan sonuc asagida:




Su resimdeki sonuclarin tum sebebi iki tane post:
1) Sex and the City'nin ikinci filmi ile ilgili nacizane yorumlarimi ihtiva eden post.
2) Bir onceki "Kaynim Bana Kaydi" baslikli post. (Su postun ismini bir daha yazarak siteye ulasacak sapik sayisini arttirdigimin farkindayim)

Belirtmek isterim ki; her iki yazinin basligi halvete cagri gibi gorunse de icerik tamamen bu niyetten uzaktir. İsbu belge ile de elimizde yazili kanitimiz olsun.

Resimden anladigimiz uzere; cihandaki Turkler'de bir libido patlamasi var. Lakin bu patlamanin seklinin garipligini farketmemek ne mumkun.

Ilk aramayi yapan ve Gaziantep'te ikamet eden vatandasimizla baslamak isterim:
Manyetik Seks ne lan? Google'a girip bakmaya korkuyorum...
Bir nevi uzay fantezisi ya da ne bileyim -cidden baska hic bir sey gelmiyor aklima- falan mi? Saka degil cidden soruyorum yahu ne ola ki bu manyetik seks???

Gelelim ikinci siradaki Daddy İssues'dan muzdarip hanim kizimiza: Ablacim babandan siddet vesaire gorduysen, cocuklugun kotu gectiyse , kac kurtar kendini. Ha yok baban cidden sana kaydiysa sonuc yine ayni; kac kurtar kendini. Kacip kurtarirken de bir zahmet kotu yol dusme; 80'li yillar cok geride kaldi.
Onun yerine bu daddy issues durumunu lehine cevir, git takil. Erkeklerin en bayildigi kiz olursun valla diyorum; babana verecegine ona buna verirsin.

Ama babayla cinsel iliski fantezisinden ya da iliskinin kendisinden kimseye hayir gelmez haberin olsun. Ne demisler:
"İnsanin basina ne gelirse ya meraktan ya da........"

Gelelim Bulgaristan'daki muhtesem insana; arkadas sapiklarin sahi. Sadece kayinco sever degil ayni zamanda mezarci. Yani kayni ona kayacak ama kayni da yasli olacak. Breh breh breh...
Ben bu tur sapikliklarin erkeklere mahsus oldugunu dusunurdum; tecavuz isi yuzunden. Ama ozur dilerim erkeklerden, gunahinizi almisim.


Saka bir yana bu tip arama sonuclarina cok daha sık rastliyorum. Basta guluyorum ama sonrasinda tedirgin oluyorum.
Evlilik oncesi cinsel iliski yuzunden oldurulen genc kizlar varken bir kenarda, diger tarafta "milli" olarak erkeklige adim atmasi tesvik edilen genc erkekler var.
Cok tutarsiz bir durum; O milli olan cocuk daha sonrasinda gidip de kiminle ne yapsin? Yatirim yapacak parasi yoksa bilgisayarin basina geciyor iste... Kizlarin durumu zaten malum; bir yandan vucudun fizyolojik ihtiyaclarina cevap vermeye calis ama ote yandan namus timsali ol falan of of offfff.

Ha tabi bu gercekler kimsenin kayniyla ya da babasiyla seetmesinin hakli bir sebebi olamaz. Orada sinir ve ruh hastaliklari devreye giriyor.

Yazimi unlu dusunur Cem Yilmaz'dan bir alintiyla bitirmek istiyorum:
Hani biz marjinaldik???!!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder