3.12.2010

WİKİ KİKİ MİKİ

Wikileaks durumlari var memlekette. Hafta basi cok hakim degildim ne olup bittigine. Biraz haber izlemek, iki uc gazeteye bakmak yetti de artti bile.
Bildigin dedikodu sayfasina donmus is. Bir arka sayfa guzelimiz eksik diye dusunmustum sonra yuzu botox'lu ablalarin muhabbetlerini duydum. İlahi Jack ne sakacisin sen...
Daha ciddi hikayeler de var tabii. Oysa biz onlarin komplo teorisi olduguna inandirilmistik. Nasil gercek olur ama nasil nasil? Dis mihraplar Turkiye'ye kumpas kurmuyorlar mi yani???? O may gat!!!!


Isin bir de Kasimpasali'm eli masalim tarafi var. Onun disinda kimse bu kadar alinmadi yazilanlara.; durmadan cemkiriyor efendim durduramiyoruz. O kadar ki adamin sesi kisildi bagirmaktan, nasil sinir basmis siz dusunun.
Inkar boyutunu unutmayalim; o en sevdigim.
Carsaf carsaf yaziyor arkadas, yalanlamak neyine? Kabul etmek olmaz elbette, verilecek hesap kabarik cikar. Ama cemkirmek de neyin nesi? Yara-gocunma iliskisini akla getiriyor direkt, guven sarsici bir durum.

Isvicre bankalarinda paralari varmis; orada parasi olmayani dovuyorlar bu memlekette annem bu sinir niye? Sahsen milletin parasini lupletip mideye indirmeyen bakana bakan demem ben, caiz istir...

Aaa bir de Kaddafi'den gelen insan haklari odulu var yaaaaaa.
Televizyon acikti ama bilgisayar basindaydim. Bir duydum ki saka yapiyorlar sandim; Zaytung hesabi. Hangi akla hizmet verildi o odul cidden bilemiyorum.
Oturdum dusundum neden olabilir diye, cevapsiz kaldim dogal olarak.
Yanlis anlasilma olmasin bu iktidar ya da muhalefet icin konusmuyorum, Turkiye'nin tarihinde hic bir donem hic bir devlet adaminin insan haklari odulu adayligi icin gerekli icraatlari yapmis olduguna inanmiyorum. Yakin gelecekte de cok mumkun gorunmuyor. Mumkunlu'ye tasinsak belki, o derece...

Aaa bir de tasitlara yapilan zam konusu var. Buna isyanim cok buyuk. Bir tunel jetonu -bileti,karti artik haftaya formati ne olursa- 1TL'den 2,5TL'ye cikarilir mi kardesim? Ayiptir gunahtir. Kucuk bir rakam gibi duruyor belki ama onu her gun hem de gunde bilmem kac kere kullanan insanlar var.
Diger toplu tasima araclari icin gencler protesto falan yapiyorlar ama gecen gun bir kac tanesini iceri almislar.
Sanirim iceri alan polislere gelecek yilki insan haklari odulu verilecekmis...

Onu bunu bosverin de, dun Canli Para'da Hulk Hogan biyikli bir abi vardi yegeniyle, hangi ikili yanlistir diye soruldu kendilerine. Seceneklerde "Turgut Ozal-kalem" de vardi. Paralari yerlestirirken 63 yasindaki biyikli abi soyle dedi;
-Kalem birinde vardi ama Turgut Ozal degildi sanirim.-

Pek sevgili Hulk abi; sana tek bir sozum var,bir daha tekrarlamayacagim:
YUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haydin kalin saglicakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder