23.07.2009

Sayac

Teshisimin ilk konuldugu donemlerde, bu konuyla ilgili cok insanla konustum, dertlestim. Arkadaslarim, ailem hep bana destek oldular. Ama "Yasamayan bilemez" derler ya, dogruymus. Bu hastaligin cok gucume gittigini soyledim, kimseler tam olarak anlayamadi ne demek istedigimi. Ya bir gun yuruyemezsem diye korktugumu anlattim, bana da yarin araba carpabilir diye cevap verdiler. Avuttular beni hep, saolsunlar ama yasamayan bilemez.
Bu blogu acmamin en temel amaci; bir yerlerde benim gibi olan, ama kimselere tam anlamiyla derdini anlatamayan insanlarla bulusmakti. Tabii ki, muhtesem anlatim dilimi(!) sergilemek ve macerealarimi paylasmak gibi gizli sakli emellerim de var.
Gizli bir sayac yerlestirdim siteye, her gun girip bakiyorum bugun okuyan olmus mu diye. Bos gun olmuyor allaha sukur, ama ya arkadaslarim ya da benim gibi obez ustalar giriyor siteye, ne Ozsu'ymus kardesim...
Diyecegim odur ki; yakininizda birileri varsa bu kaderden muzdarip, gosterin bu siteyi. Belki biraz mutluluk bulur ruhlari yalniz olmadiklarini gorunce...

1 yorum: