13.07.2009

Ah Okan ahh!...

Bilindigi uzere Okan Bayulgen diye bir sahsiyet var yurdum medyasinda. Ben bu adami severdim ve fakat yillar icerisinde ufak ufak bir kac tahtasinin eksilmeye basladigina kanaat getirdim. Bu dusuncemin muhtelif sebepleri var tabii ki ama en baskin olani asagida goreceginiz metinde karsiniza cikacak.
Bahsi gecen metin bas karakterimizin NTV'de yayinlanan "Senin Hikayen" isimli programindan alintidir. Programin konugu TEMA vakfi baskani Hayrettin Karaca.

Hayrettin Karaca: Dünya bu kadar açken sen rahat uyuyorsun ben onu soruyorum şimdi.

Okan Bayülgen: Ben rahat uyuyamıyorum zaten de.

Hayrettin Karaca: Hayır onlara sesleniyorum.

Okan Bayülgen: Ben sermaye düşmanıyım sizde öyle olmuşsunuz.

Hayrettin Karaca: Ben sermaye düşmanı değilim.

Okan Bayülgen: Ben zengin adamı hiç sevmem.


Okan Bey, gectigimiz aylarda Galata Dogan Apartimani'nda bilmem kac milyon dolara bir daire almistir...


Programin videosunu bulamadim, ama metni buradan gorulebilir.

1 yorum:

  1. yillar icinde eksilen tahtalar yorumuna katilmakla birlikte; bu diyalogda bir tezat olmadigini dusunuyorum..
    zira kendini seven bunyede bu kadar kompleks barinamazdi zaten diye dusunmekteyim..
    zengin adami hic sevmemesi beni sasirtmadi..

    YanıtlaSil