30.06.2009

Sicak, cok sicak!!!

''Kis mevsimi igrenc, keske butun yil yaz olsa!!'' nidalariyla ortalikta dolasiyor ahali. Yaz amigolari bunlar. Ben de yazin verdigi duyguyu, yazlik tatil beldelerini seviyorum ama kendisini sevmiyorum arkadas!
Bu mevsim biz MS camiasini beter ediyor;
Son iki hafta icinde parmaklarim uyustu. Gozum kayiyordu iyice kendini sasirdi biraksam yerinden cikacakti. Ne zaman gunes altinda dursam, beyni alinmis bir organizmaya donuyordum. Ama biraz serinlik buldugunda su zavalli vucudum, 10 dakka icinde hafifliyordu tum alevlenmeler.
Bu sayede anladim ki; bosuna sicakta durmayin, gecici alevlenme olur dememisler, varmis bir bildikleri.
Kissadan hisse: Yaz vakti ufak tefek arizalar cikarsa, atak var diye ortaligi inletmeyiniz, havadandir havadan.
Buyrun tavsiye;
Gidip bir soguk dus aliniz misal. Klimatize ortamlarin bir numarali elemani olunuz. Kibarsaniz, klima bogazlarinizi agritiyorsa Bulent Ersoy'a ozeniniz efendim, bir yelpaze aliveriniz.
Hic biri kesmiyorsa sicagin etkisini, denize havuza giriniz. Yetmiyorsa, olmuyorsa hala kapatiniz dukkani, Bodrum'a yerlesiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder