17.06.2009

Obez Usta'dan inciler: Hava, su, Ozsu

Efendim bendeniz, disaridan bakildiginda iki dirhem bir cekirdek gorundugu iddia edilen, ufak tefek bir insanim. Velhasil istahimin obez ustadan asagi kalir bir yani yok. Hal boyle olunca yakaladigim her yemek programini, o lokanta senin bu restaurant benim gezen gurme abilerin maceralarini izlemekten pek hazzederim.
Gecenlerde bir aksam yemegi sonrasi gurme insan Vedat Milor'un NTV'deki ''Tadi Damagimda'' isimli programina rastladim. (Neden gurmeler hep erkek olur onu da anlamis degilim.)
Vedat Bey yine oturmus hem konusuyor hem yiyordu. Gorsem bir tane tokat atmaktan kendimi alikoyamacagim yonetmen de kendisinin bademciklerine zoom yapiyordu. Neyse kebaplari, lahmacunlari hepsi yetmezmis gibi 1 porsiyon katmeri mideye indiren Vedat'cigim ''Ozsu Et Lokantasi'' icin hic bir yildizda cimrilik yapmadi. Kurtkoy'de olmasi beni baglamaz, Ozsu'ya mutlaka gidilecek.
Gittim, yedim, yedim, yedim... O nasil bir fistikli kebaptir, o ne bicim bir tandirdir, o ne insani yoldan cikaran bir katmerdir oyle. Yemekler gercekten gurmenin kendini kaybettigi kadar var. Anlatmakla olmaz yasamak lazim derim ben.
Fiyat derseniz o da sahane. 4 kisiye, 1 buyuk raki, 4-5 cesit meze, uzerine bol kaburga, kuzu tandir, kuzu sis, fistikli kebap, lahmacun, patlican kebabi, katmer ve meyva kahve cay uclusu icin adam basi 50 TL. Biraz dusununce aslinda bu da pahali gelebilir ama artik dogru duzgun hic bir yerde 50 TL hesap verip kalkmak mumkun olmuyor.
Siddetle tavsiye ediyorum; gidiniz, yiyiniz.
Iletisim bilgileri, mekanin resimleri ve menu icin: www.ozsuetlokantasi.com/
Biz etobur cahillere Ozsu cennetini tanitan Vedat Milor'un sitesi icin: http://www.gastromondiale.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder