15.01.2013

KENDIM ETTIM KENDIM BULDUM / SICTIM.NET

İcinde bulundugum duruma baska baslik olmuyor.

Anlatayim;

İlac kullanmiyor oluşumun dayanılmaz bir hafiflik olarak anlattim hep. Kullanmaya kullanmaya aylar yillar gecti, neredeyse 2 seneyi devirdim. Bravo bana, gecen haftaya kadar bravoydu bana. Yaklasik on gun once bacagim uyustu; pek sallamadim malum uyusma MS'te leblebi cekirdek olarak algilanan bir durum, ben de oyle yaptim hic orali olmadim. Ama 6 Ocak sabahi sag ayagimda gereksiz otesi bir elektriklenme ve karincalanma ile uyandim. İlk tepki;
-"Allah allah, karincalanma tamam da bu elektriklenme ne? Arti ben eskiden bu karincalanmaya o kadar alismistim ki hissetmiyordum bile, ne is? -

7 Ocak sabahi uyandigimda sol ayagimda da ayni emare bas gosterdi. "Hmmm 2 yildir yedigim hurmalarin beni kurcalama vakti gelmis galiba" diye dusundum ama yine orali olmadim, topuklu ayakkabilara veda ettim hayatima idame etmeye devam ettim. 10 Ocak gunu  uyanisim biraz daha ilginc oldu; yataktan kalktim ama yuruyemedim. Boyle bir yurumeyi becerememe, adim atarken bir yerlere tutunma ihtiyaci, garripp....

Gunu "Belki gecer lan, bu ne boyle hayatimda basima gelmemis is, gecer kesin." diyerek gecti ama olmadi! Mecburi hareket Aksel Siva ile telefon konusmasi.
Her zaman rahatligiyla beni benden almis olan bu profesor insan beni gormesi gerektigini soyledi ve o zaman anladim esegin bir tarafina su kacirdigimi.

Bir gun sonra istikamet Medica; gelsin MR gitsin kan tahlili...
Sonuc: Zipzip'in MS cosmus, kendini sasirmis, MR lezyonlarla donatilmis yilbasi agaci gibi olmus.

Ardindan Aksel Siva'dan "tough love"in hasini gordum; canim cicimlerle bezeli mis gibi bir firca yedim kendisinden. Suratina bakakaldim dogal olarak ama adam hakli.

 5 yildir ilk defa gozlerim doldu karsisinda ve isyanlara siginip bagirmaya basladim;
-"Hani ben yilda bir kontrole gelecektim hani bana bir sey olmazdi, hani benimkine MS denmezdi."
Hic bir sey demedi saolsun cunku ben olsam;
-" Ne cemkiriyosun len, hem suclusun hem guclu! Adam gibi kullanaydin ilacini bu halde olmazdin." diye alirdim ayagimin altina.


Su anki durumum ise soyle: Minimum 7 gun kortizon, 10'a cikma ihtimali de var. Ardindan 1.asama ignelere veda ve beynimdeki isiklari sondurene kadar viral beyin enfeksiyonu riskli Tysabri'ye baslayis.

KISSADAN HISSE: Ben ettim siz etmeyin, ilac falan verdiklerinde kullanin, sonra benim gibi yampirik kaliverirsiniz mazallah.

Gelismeleri yazacagim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder